Brauc dusmīgi

Vienu lietu es zinu diezgan droši – būtu drīzumā jāaiziet uz kino un esmu pat izlēmis, kādu filmu gribu redzēt. Drive Angry! Klasiskas mašīnas, feina damse (nu labi – sasodīti lieliska damse ņemot vērā Top Gear’ā redzēto). Un elle visam pa virsu. Varētu būt laba filma. Vēl tikai tāds sīkums kā laiks un 100% veselības atgūšana. Vispār baigi daudzi apkārt slimo. Jācenšas noturēties. Gan jau būs ok. Tēja + medus + vēl daudz kas labs = labi xD Godīgi sakot, šķiet ka man tie ~-18 -20 sāk apnikt. Tīri tā iemesla dēļ, ka deguns bišku izsaldēts. Sniegs gan vēlaizvien man patīk, tikai žēl, ka jau labu laiku nav snidzis. Šķiet, kopš tās reizes, kad braucām uz Jelgavu.  Turās un lai vējš pūš burās!

2 thoughts on “Brauc dusmīgi

  1. Tagad jau uz kino iet kļūst bīstami 😀 visādi debīli juristi šaudās apkārt (KV jāpiezvana un jātvainojās ja kādreiz skolā ir apvainojies vai bijis dusmīgs uz mums 😀 )

    • Ko lai saka, man laikam patīk asākas izjūtas 😀

      Bet par KV – toč taisnība 😀

      P.S. Nedaudz parediģēju tevis teikto, jo atceries noteikumu – nekādu vārdu. //Transporter

Komentēt